o
 

Att leverera i framtidens Handel

Kom och lyssna på vad IKEA, uppstickaren Budbee och flera andra om vad som döljer sig i framtidens handel

Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) bjuder in till en heldag på temat ”Att leverera i framtidens handel”. Kommer den fysiska butiken att överleva? Kommer hemleveranser inom en timma bli den nya standarden? Hur måste den traditionella handeln utvecklas för att möta sina allt kränsare kunder? I ett format med möjlighet till många frågor och diskussioner försöker vi tillsammans med representanter från verkligheten reda ut vilka krav som kommer ställas på handels aktörer och vilka anpassningar som är nödvändiga för att leverera i framtiden. Antalet deltagare är begränsat. Väl mött!

Talare

Tobias Jonasson, president, CSCMP
Simon Strindberg, Försäljningschef, Budbee AB
Per-Olof Gustavsson, projektledare IKEA Business,  IKEA Sweden AB
Peter Hietala, grundare och VD, Easycom
Sara Ihrlund, retail- och e-handelsspecialist


Välkommen!

Medlem
Ej medlem

Student/ doktorand



Förnamn



Efternamn



E-postadress



Mobiltelefon



Befattning



Företag



Avdelning



Adress



Postnummer



Ort



Fakturaadress



Fakturareferens



Önskemål om särskild kost



Annan information

Allmänna villkor - godkänns vid beställning

Seminariet är uppbyggt på presentationer från några av de ledande personerna inom området. Det inbjuds till dialog mellan föreläsare och deltagare. Dagen avslutas med en kort frågestund och diskussion.

De bägge organisationerna Logistikföreningen PLAN och CSCMP (Council of Supply Chain Management Professionals) står bl.a. för utbildning och personlig utveckling samt för aktiv medverkan till uppbyggnad av personliga nätverk.

För ytterligare information om organisationerna se: www.plan.se samt www.cscmp.se


 

Att leverera i framtidens Handel


Program:

09.30

Registrering - kaffe

 

10.00

Inledning

Tobias Jonasson, President CSCMP, Roundtable Sverige

10.15

Morgondagens krav på ehandel och Omni-channel.

Peter Hietala, grundare, Easycom

11.00

Kanalutmaningarna och dess ursprungsberoende

Sara Ihrlund, retail- och e-handelsspecialist

11.45

Lunch

 

13.15

Ditt paket kommer om 2 timmar och 23 minuter, ska vi knacka eller ringa när vi kommer?

Simon Strindberg, CCO, Budbee

14.15

IKEA och B2B - En översikt om IKEA’s planer för att öka sina möjligheter att leverera till affärskunder.

Per-Olof Gustavsson, projektledare IKEA Business, IKEA of Sweden

15.15

Kaffe

 
15.30

Paneldiskussion

 

16.15

Sumering

 

16.30

Avslutning

 

 

Tid
Torsdag 2018-06-14
Kl. 09.30 - 16.30

Sista anmälningsdag
2018-06-07

Pris
Boka före 11 maj och få 900kr i rabatt.
(OBS! Begränsat i antal platser).
Student/ doktorand - 900 kr (ej förhandsrabatt).
Plan-/ CSCMP-medlem - 2500 kr
Ej-medlem - 2900 kr
Priserna är exklusive moms.
Medlem blir du här.

Plats
Piperska Muren, Scheelegatan 14, 112 28 Stockholm

Mat
I avgiften ingår dokumentation, lunch och kaffe.

Mer info kontakta
Tobias Jonasson
Axel Ågren, 08-24 12 90